Hur dum får man bli?

Lilla lilla gumman - hur står det till med hjärncellerna?

Att låta filma sig själv ensam eller tillsammans med någon när man har sex är inte ovanligt. Men urbota dumt.

Inte bara är det under min värdighet att se mig själv i vissa positioner och med vissa minspel, en film/foto är också beständigt. Att göra en Paris innebär ju faktiskt att när du minst anar det kan råka ut för dina egna könsorgan på Youtube. Att göra det om och om igen och bli lika förvånad varje gång är ju som tidigare sagt, definitionen av vansinne.

Jag kommer själv aldrig att kunna bli USAs president med tanke på kort och dylikt som snurrar runt, men kommer förmodligen inte heller att hamna på tuben. Men så är jag å andra sidan inte Paris. Och tack som fan för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0