Make me a Vagabond!

Jag gjorde sorti som ännu en tjockis...

Idag har jag köpt mig ett par fantastiska boots från Vagabond. F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-A!

Jag gick glad i hågen vidare bland butikerna, detta är ju min efterlängtade shoppingvecka med ett crescendo på fredag. Dock tänkte jag slippa jaga jeans på fredag så jag slank in på Fornarina och på Levi's. Mina kläder hemma sitter som en påse hö eller skit och jag måste köpa nya jeans som passar nya figuren. Trivsamt nöje kan tyckas.

NEJDÅ!

Största storleken gick på till halva låret och det är inte speciellt lätt att hålla huvudet stolt när man möter expeditens blick utanför skynket.

Min glädje över skorna kommer strax tillbaka, jag måste bara vältra mig litetill i tjockisångesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0