I FORM!

Feta fakta.

Idag svävade jag på löpbandet. Jag ställde in ett program som gick fort och sedan fortare, som gick plant för att luta ordentligt uppåt, plana ut och sedan uppför igen. Svävade gjorde jag i sisådär 8 minuter, resten av halvtimman sprang jag. Och sprang. Och sprang.

Men fatta. I våras när jag sprang, då var varje steg en kamp. Idag är jag åtta (8!) kg lättare än i våras och jag kan berätta att det KÄNNS verkligen på löpbandet! 

Kanske lite såhär?



OK Go - Here it goes again

För övrigt världens bästa modevisningslåt!

Kommentarer
Postat av: anna

den videon är så ball;)

2008-11-06 @ 22:32:01
URL: http://annahsz.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ge dig en stor klapp i rumpan (eller så gör jag det själv nästa helg) för du är så duktig!

2008-11-07 @ 09:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0