Aktarej så'ru 'nte fårej en smäll på käften.

JAG VILL HA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODIS!

I mitt huvud ekar det. Jag har nu stått emot i fyra timmar och jag blir bara argare, surare och bittrare. Pms:en från helvetet eller något är det som härjar i min kropp för allt jag kan tänka på är smågodis.

Gick till affären och köpte köttfärs och avocado, stekte biffar och försökte uppskatta maten. Det var visserligen jättegott, men vadihelahelvetet! Jag måste ha GODIS!

Jag vill inte bli en tjockis igen, jag känner mig helt hysterisk, manisk, panisk. Mina plus fyra hekto hade jag gått ner i morse igen, men jag har ju förihelvete 5 kg kvar till målvikt! JAG KAN INTE ÄTA GODIS!

Men jo, jag måste.

Ses på 7eleven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0