Tidspessimist.

Klar i tid...

What's up med att jag alltid tror att jag har sjukt ont om tid? Varför stressa när jag ändå sitter på röven nu med lackade naglar och sprayat hår i finaste klänningen - och så har gjort i en timma? Så fett onödigt!

Har lyssnat på Duffy på repeat i tre timmar och tycks inte tröttna på hennes fantastiska debutplatta. Tjejen är smått på otrolig!

Knytis ikväll således. Jag bidrar med maffigaste salladen jag sett. Bulgur, soltorkade tomater, kalamataoliver, röd mangold, feta, pärltomater, rödlök och paprika - sallad till två kompanier står och väntar i kylen på att åka iväg. Det var salladen jag trodde skulle ta hela eftermiddagen att göra tydligen, eller ta på klänningen, eller fan vet.

Åker väl och tankar eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0