Prefix hit och dit.

Disken blev ren i ett fasansfullt tempo och biffarna stektes så matoset stod i brand.

Känns som en rubrik. Rubriken om mitt liv.

Jess har rätt, jag måste inte göra nåt. Jag kan hämta mat. Jag måste inte steka upp köttfärs bara för att den ligger och blir dålig annars. Men fy den som slänger mat, det har jag djupt rotat.

Var dock tvungen att djupandas som Anna påminde mig om, då jag diskade i en rasande fart. Fort fort ska det gå, här ska inget såsas med. Herregud, ingen idé att få hjärtklappning över lite disk... Men tja. Man lär så länge man lever.

Biffarna är klara, disken är ren och jag sitter med fossingarna på fotpallen. Passfotona blev asfula, men vad gör väl det om hundra år..? Positiv energi, komigennudå.

"run like the wind" (tack syss)

Japp. I morgon kommer jag vakna med spring i bena och utan huvudvärk, hjärtklappning och sus i örat. Jag kommer stänga av mobilen och skita fullkomligt i kunder som inte får tag i mig. Jag ska ladda med stadig frulle, kaffe på termos, pastasallad från kaféet och Red Bull och kexchoklad.

I morgon är jag inte utarbetad eller utsliten. I morgon kommer jag vara utmärkt.

Kommentarer
Postat av: censur

HÅLLER TUMMARNA!!!!!!! (förtjänar alla utropstecken, trots att det är en dödssynd)

2008-05-27 @ 20:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0