Pirr i bena

Nu jävlar.

Faktiskt att jag vaknade av mig själv i morse, redan kvart över fem. Jag hade drömt en dröm. En dröm om dagen idag. Jag fixade allt galant, sprang som en susning och sedan firade med vänner och bekanta. Dock drömde jag i samma dröm att en avlägsen bekant fick ett barn som led av fetma och gomspalt, något jag absolut inte hoppas händer!

Men jädraranacka, nu pirrar det i bena. Ögonen känns pigga och jag är fit for fight. Ingen aning om jag lurar mig själv, men det skiter jag i.

Har ätit mat för två kompanier i helgen och nu orkar jag inte en bit till. Har dukat upp frukosten men orkade inte mer än en macka och ett ägg. Tre middagar (om än små) under gårdagen blev några för många.

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska åka och köpa mig en sallad på kaféet eller inte. Chefen kanske just idag är sugen på en frukostmacka. Det vore högst ofördelaktigt om vi stötte på varandra idag.

Skit samma, jag äter längs vägen. Den överblivna grovhalvan och det andra ägget får följa med i väskan, tillsammans med Mars, Cola och bananer.

Bye bye folks. See ya'all soon - I'll just run a bit today.

Kommentarer
Postat av: Äpplet

Run P, run!
Jag tänker på dig!

2008-05-28 @ 08:48:03
Postat av: censur

Fly like the wind!

2008-05-28 @ 15:55:31
URL: http://www.censur.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0