P on fire.

Burn baby burn.

Dags för brandövning idag. Jag ser fram emot tre timmar utomhus istället för att sitta och uggla framför burken med telefonens hysteriska ringande.

Högsäsongen har drabbat oss, och igår var hela stället nedlusat av kundjävlar från södra Sverige. Jag var inte inblandad, vilket innebar telefontjänst. Att inte vilja lägga på luren för att ta nästa samtal är en faktor jag i detta nu inte klarar av. Skakade i händerna och hade grym huvudvärk när jag satte mig i bilen hemåt.

Kollegan mittemot som ska brandöva med mig idag är bakfull efter rajtan med kunderna igår. Jag hoppas mest att han ska klara av att släcka mig, och att hans andedräkt inte tar eld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0