Money money money..?

Jag ser ju att du vill ha den, hur mycket vill du ge?

Ok, jag kommer bli äcklig. Jag kommer hora och jag kommer vara den alldeles omöjliga säljaren jag faktiskt är på lördag. Jag kommer pracka på gamla tanter kornblå pumps och ostskedar, jag kommer övertyga babbisar om att de verkligen gör sin bästa affär när de köper min vita MC-hjälm från åttitalet och jag kommer att få sålt mina fantastiska discokulor som är smått på oanvändningsbara i brist på ljusspel.

Följande kommer bland mycket mer finnas med i min bagagelucka på loppisen:

¤ MC-hjälmar x 2. Nåt ska man väl ha för att man förvarat pappas gamla hjälmar sen han flyttade från Sverige? Kommer han ens ihåg att jag har dem?


¤ Citruspress i rostfritt stål värd ca 800 kr. Jag vet, det var en vinst och en present för att jag verkligen ville ha den. Å andra sidan har jag använt den ca 3 gånger och jag har mer användning för kulorna jag kommer casha in för den. Kan ju inte spara den i evigheter bara för att den kommer vara snygg i ett nytt kök i ett nytt hus (som att det nånsin kommer hända).


¤ Jackor. Hittade märkligt många jackor i förrådet. Vårjackor, vinterjackor, sommarjackor och kavajer. Varför? Kan nog inbringa en god slant och ett gott skratt.


¤ Krukor. Sjukt snygga krukor som inte alls passar in i mitt hem. Ni som läser detta har säkert gett mig en blomma eller två nån gång. Jag blev jätteglad när jag fick dem, men please notera - jag har bara vita fyrkantiga cult-krukor i fönstrena (ok, ett par i turkos också), därför säljer jag alla andra svarta, bruna och beiga.

¤ Skor. Ok, hur tänkte jag när jag köpte ett par bling bling-metallicrosa ballerinor med taxklack? Kommer inte alls ihåg, därför står de i bagageluckan tillsammans med diverse andra märkliga skoköp.

¤ Gul rispapperlampa med svarta hjärtan. HerreminGud i himmelen vilket problem mitt Ex och jag hade när vi skulle frakta hem skiten från Thailand. Vi snudd på slogs med övriga passagerare för att möka undan annat handbagage, vi hade ju köpt våra drömmars lampa. Hjälps inte, nu ryker den för en slant.

¤ Övrig skit och allehanda prylar. Vi snackar ostskedar, sushiset, ljusstakar, toastset, IKEA-hjul x 4, julgranskulor och en jävla massa väskor.

I smell money...

JÄVLAR. Nu slog det mig. Jag har missat mitt absoluta jävla favoritprogram på TV! Helvete också! Helvete!

Kuken också.

Jaja, får väl köpa boxen för alla pengar jag kommer tjäna på lördag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0