Jag kände mig ren liksom.

Luktar i själva verket både svett, sump och snusk...

Alltså, jag är rätt hygienisk, duschar gärna varje dag och tvättar musen och armhålorna oftare än så. Men så blir det sommar...

Jag känner mig fräsch och fit for fight efter ett dopp i sjön. Efter utövande av min vattensport i så många år så måste jag tycka det, annars blir det ett fasligt tvättande hit och dit, sjövatten är det väl inget fel på?

Fest i fredags, hem och sova. Loppis på lördag med massiv sol, värme och grusdamm med efterföljande löptur som mynnade ut i andnöd. Det var helvete vad varmt, jobbigt och svettigt det var att springa snabbt i uppförsbackar i majvärmen! Jag kände mig dock ren efter ett dopp i böljan blå, åkte hem och käkade och kollade TV och somnade innan klockan slagit tio! Idag söndag har det blivit solsken, motion och ett litet dopp på det.

Kanske inte är så märkligt att jag sitter i kortkorta shorts och linne och faktiskt luktar skit?

Behöver en dusch med lite tvål... Och lite luktagött på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0