Det stavas S.T.R.E.S.S

Mycket nu...

Shit, måste andas. Längesedan det kändes såhär stressigt, magen gör sig tillkänna och jag ogillar känslan av otillräcklighet.

Andas gör jag nu, med bloggen i min makt.

Kunder ska besökas, budgeten hållas, julklappar presenteras och sommarpresenter säljas. Offerter ska skrivas, bilder ska redigeras och kampanjer ska underhållas.

Fystest om en och en halv vecka och jag har ONT. Trodde för ett tag att jag fått åderbråck, men så var inte fallet (hello, ja, jag är korkad och 28 år...). Muskelfästet i knävecket hade nått oanade svullnader och nu gör det ont i hela baksida vänster lår. Massage med tigerbalsam och tårar igår kväll gjorde det något bättre.

Order om vila är utkommenderad av kroppskunnande syss. VILA?!? Jaja.

Hinner inte! Hinner ingenting! Hinner inte ens till Stockholm idag!

Kommentarer
Postat av: censur

Andas, andas, andas.

(Säger jag som är ett nervvrak själv)

2008-05-19 @ 11:35:57
URL: http://www.censur.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0