Det är märkligt.

Det som var oöverskridligt igår är numera avklarat.

Igår var det jobbigt. Tungt. Kunde inte somna utan hade hjärtklappning och låg och rev mig i håret, kliade ihjäl mig och försökte tänka bort flugan som irriterade min så kallade ro.

Idag känns det bättre. Skakar lite i händerna men är effektiv som en liten blå.

Listan som stressade mig igår är helt avbockad. Check, check, check. EN sak kvar bara. Men det tar jag efter frukost.

Hänger mig så länge åt den lilla lilla tjejen med de stora tonerna.


Kommentarer
Postat av: Äpplet

Det gör ont i mig att läsa det du skriver. P som ska skriva om ESC nu. Som ska kommentera, älska, hata bidragen. Som ska prata om våren, klubben, festivaler och nya Converse.
Min P. Min P - ditt eget citat verkar dessvärre stämma nu; Jag har tappat tråden totalt, jag är vilse i ett helt nystan.
ÄLSKAR DIG!

2008-05-23 @ 10:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0