Anyone's up for a smoothie?

Jag dricker frukost.

Att dricka frukost kan ha olika innebörder. Är man på Hultsfred och festivalar är det återställare som gäller, likaså Finlandskryss. Våga vägra bakfylla innebär absolut att dricka frukost.

Min nya äckelpräktiga melodi är dock smoothies, som brukar dyka upp vid den här tiden på året. Och låt mig säga det själv; jag är en jävel på smoothies!

Eftersom jag fick något av en chock när jag vägde mig i morse så firar jag med en hejdundrande rosa bomb i vinglaset. Jag hade inte räknat med ett minus 3,5 kg! Skeeeetafräckt!

x En näve fryst mango
x En näve frysta hallon
x En  halv banan
x En näve isbitar (smoothie får aldrig vara fisljummen - det är nasty)
x En skopa linfrön
x Ett rått ägg
x En skvätt naturell lättyoghurt, kanske 1,5 dl...
x En ringel med honung


Press the button and blend well.

Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0