- "Näe, ja'nte bitter!"

Den där jävla Murphy kan ju ta och slänga sig i väggen.

Inbjudan är ashäftig. Snygg och genomtänkt. Temat är sagolikt bra och perfekt. Andra inbjudna gäster vet jag mycket lite om, men det hade fan varit bra networking-möjligheter åtminstone, förutom eventuellt gästspel av Papa Dee (?) och Ulf Ekberg från Ace of Base (?!?).

Huuuuuuuuuuuuuuur många kvällar har jag inte spenderat i Stockholm? Huuuuuuuuuuuuuuuur många veckor, månader och år har jag inte spenderat i Stockholm? Huuuuuuuuuuuuuuur mycket roligt hittar jag på i Stockholm?

På fråga ett svarar jag måååååånga, fråga två mååååånga och fråga tre... Öhm? Va?

Såjävlaklart att den stora fräcka festen som verkade löjligt rolig går av stapeln samma jävla helvetes fittdag som fystesterna!

Kommer jag inte in, så kommer jag inte vara förbannad över förlusten av Polishögskolan, jag kommer vara bitter över att jag missat detta! Fuck you Murphy! Fuck you right back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0