Vitryssar i Fröken P's kläder.

Rensa rensa.

Är det nåt jag är bra på så är det att slänga kläder.

Ett tag var jag så bra på att slänga kläder så jag glömt bort vad jag slängt. Å andra sidan hade jag också glömt att jag ägt plagget och tittade ofta på kort och undrade vad fan jag hade på mig.

Är det nåt jag är dålig på så är det att ta tag i saker här hemma.

Men så fick måttet vara rågat. Jag kom hem med en ny tröja från Topshop och la in den i garderoben. På samma hylla, fast jävligt mycket längre in, låg en snarlik, från H&M. Obra, tänkte jag och bestämde mig för att ta tag i min sprängfyllda garderob full av onödiga plagg som ligger.

Det var ett år sedan.

Men NU, nu händer det!

Tre hyllor so far. En stor hög so far. Så nu är frågan; hur mycket får Vitryssland, och hur mycket hamnar i utklädningslådan? För en del, det är så jävla fult så till och med Vitryssarna skulle skämmas.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men hallå... Har du glömt att fröken kommer till helgen o kanske vill ta del av högen. Charlotte före vitryssarna, så är regeln. Så det så!

2008-03-24 @ 20:48:08
Postat av: Charlotte

Men hallå... Har du glömt att fröken kommer till helgen o kanske vill ta del av högen. Charlotte före vitryssarna, så är regeln. Så det så!

2008-03-24 @ 20:48:18
Postat av: Charlotte

Men hallå... Har du glömt att fröken kommer till helgen o kanske vill ta del av högen. Charlotte före vitryssarna, så är regeln. Så det så!

2008-03-24 @ 20:48:28
Postat av: P

Meh hallå!

Det finns ingenting du vill ha - trust me!

Bättre du får ett presentkort för 49,50 på H&M...

2008-03-25 @ 07:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0