Om att hitta sig själv.

Tillbaka till P3

Ja ja, jag vet att jag tjatar om den där förbannade radiokanalen, men lite till får ni allt stå ut med.

På vägen hem idag i Din Gata på den mest sjungande skånskan så pratade Saman och Cynthia om att hitta sig själv. De ville ha in råd och tankar om hur man gör när man letar efter sig själv.

Så enkelt. Med ett sms är tankarna levererade.

Så svårt.

Jag anser att jag funnit mig själv, jag vet vem jag är och varför. Dock kan jag inte, hur jag än försöker, komma på hur jag gjorde. Jag tänkte och tänkte, mellan Linköping och Jönköping formades en variant.

"Lev ensam, gråt in i väggen, rök för mycket, jobba för mycket och tänk ihjäl dig. Omge dig med vackra och kloka vänner och tyck om din spegelbild"

Det som funkade för mig funkar med all säkerhet inte för Dig. Därför skickade jag inte mitt sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0