Naaaaawh...


Måns Zelmerlöw hann bara vara en av landets mest eftertraktade singlar i någon
månad innan han snärjdes - av sångerskan Marie Serneholt!
- Det stämmer att jag och Marie är ett par, säger Måns till Metro.

Det sjönsjugnande paret träffades genom Måns manager och vänskapen utvecklades
fort till kärlek. Sedan en vecka är de ett par.
- Hon är så vacker att jag haft svårt att prata med henne. Men jag föll direkt. Hon är så
lätt att prata med, är familjekär precis som jag och har samma märkliga humor,
säger Måns till Aftonbladet.


Källa Veckorevyn.

Ok, jag har inget emot denna kärlekshistoria. De är unga och vackra bägge två, Måns ligger väl ett par divisioner över Fröken Serneholt förvisso, men det är ok med mig liksom. Speciellt som Måns visar prov på sin oerhörda slutledningsförmåga i sitt uttalande i Aftonbladet.

"Hon är så vacker att jag har haft svårt att prata med henne /.../ Hon är så lätt att prata med"

Match made in heaven med andra ord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0