Mitt P3...

Få saker stör mig så till den milda grad...

...som tidigare nämnda bloggare, men också Deniz Merdol! Fy fan för denna kvinna!

Det är MITT P3! Den kanal jag kunnat lyssna på dagarna i ända, kanske bytt kanal när det blivit pubertalt i Pang Prego eller för skånskt i Min Gata, men ändå kunnat stå för ända ut.

Så vad hände där?

Deniz Merdol. Mitt P3... Say no more...

Det går inte, jag kan inte. Har efter seriöst lyssnande i ett par veckor nu givit upp. Människan är outhärdlig och jag stänger fanemig av.

Tjejen sitter och snackar skit i en timma Prime Time radio varenda jävla dag - om INGENTING! Hon driver mig till vansinne... Håll käften för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0