Jag sörjer.

De var i skinn, de var svarta och de hade kardborrband...


Har haft en massiv shoppinghelg med Sjuksyrran och Princess T. Göteborg en lördag i Nordstan var en utmaning med en tvåochhalvtåring, men det gick rätt bra, för att inte säga utmärkt!

Jag unnade mig.

Jag köpte ett par i guld. Har trånat länge nog, och där stod de, i min storlek! Mitt tolfte par var ett faktum.

Jag köpte inte de låga, de svarta i skinn med kardborrband. Det grämer mig. Nåt så fantastiskt... Me wanna! Jag provade och gick omkring, kände på dem och sög på karamellen en stund. Jag skulle bli en gladare och bättre människa med de där skorna, jag kände det. Jag kände det så starkt!

Den vuxna rationella kvinnan tog över... Två par på samma helg när man förväntas hålla i pengarna inför oviss framtid var väl saftigt.

Grejen är att jag inte riktigt kan njuta av mina guldiga när jag ännu inte kommit över förlusten av de svarta... De i skinn med kardborrband... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0