Ibland får hon till det, fröken von Sydow.

Håller fullkomligt med Ebba den här gången.

Nåt stämmer inte.

Varför jag valt att följa denna banala historia har jag ingen aning om, men det är nåt lurt på gång.

Urtypen av diskussion mellan mig och Sjuksyrran igår; han tycker att Marie har gjort ett snett val med "den där fjollan", medan jag tycker att Måns förtjänar en brud som är go' och glad, inte stelbent och sönderstylad. Eller så är det som man anar; en hund begraven.

Ibland är det så jävla härligt att fullkomligt grotta in sig i tankegångar om andra. Spekulera i om de bajsar med öppen dörr, sover med tandskydd eller suger på varandras tår. Helst av allt hade jag velat ligga mellan de unga tu när de vaknar om morgonen. Då skulle vi ha det som mysigast tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0