Dessa parader.

"Om jag kissar på golvet så kan jag ta ut bilmattan sen..."

Scenario: Kör från Söder till City.
Omständigheter: Du har väldigt tight med tid, men tänker dig att du hinner hem till Odenplan för att kissa. För du är jävligt kissnödig.

Vad händer om man heter P och kombinerar dessa två?

BOMSTOPP på Skeppsbron. Som en jävla propp i en vask. Som stelnat balsam i en flaska, som gör att inget kommer ut, hur mycket du än klämmer. Mer bilar, fler bilar. Stopp stopp stopp. Kisset trycker på, känner hur det samlas farligt mycket, känner hur underbart skönt det vore att bara släppa ut lite lite lite.

Äh, det går över. Bara fem minuter till...

En timma senare ser jag vad som orsakat min sprängfyllda blåsa, mitt försenade möte och mitt urusla humör.

image18

Sikket fjolleri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0