Dagens Diva har anlänt.

Kära KUNDER! Er fullkomliga dag ska nu bli helt fulländad! Nu har branschens klarast lysande stjärna anlänt och hon ska ger er sin största gåva dagen till ära! P ska nu ge er sig själv för en timma!

Med lite inspiration av H:s text för mycket mycket länge sedan så klämde jag i ända från tårna. Jag stod där i mitten av kontorslandskapet och hade allas blickar på mig. Jag sträckte på mig och log från öra till öra medan jag berättade hur tacksamma de borde vara och hur storartat det var att just JAG kom på besök.

Vi skrattade gott efteråt och klyschan "man får aldrig roligare än man gör sig" kom väl till hands. Mötet blev mycket lyckat, energin kom mig åter och jag kände hur jag glödde inifrån och ut som bara jag kan göra.

När jag kom ut satt det en lapp på bilrutan. Där stod det inte "jag älskar dig" tyvärr. Det var en hälsning från parkeringskukarna och en räkning på 700 spänn.

Solen lyser och shit happens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0