Blogga för sympatier.

Härmed tycker jag oändligt synd om mig själv.

Jävlar i min låda.

Tips från mig; sätt aldrig in hormonspiral om du har TRÅNG livmoderhals och inte tidigare har fött barn!

Tänker gnälla, tänker tycka.

För jag är chockad. Har aldrig tidigare skrikit högt rätt ut från gynstolen, aldrig tidigare svimmat. Jag har fällt några tårar och suckat några gånger, när det gjort ont (har ändå haft min beskärda del av gynbesök...), men verkligen aldrig svimmat eller närapå kräkts av smärta.

Den obotliga rationella optimisten i mig säger att det såklart är värt det. Men just nu strömmar det klarrött blod från musen och det värker i hela jävla magen, så jag undrar lite jag...

Så. Slut på klagans sång.

Åker hem till Sjuksyrran och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0