En idé.

Lite överraskningar har ingen dött av.

Jag älskar att överraskas av människors egenheter. När till exempel läkaren som är schackmästare också bergsbestiger på fritiden, när långhårige lagerarbetaren knäcker i dressyr och när småbarnsmorsan brinner för ravemusik. Fördomsfulla antagningar från min sida förstås, men ändå. Motsägelser är härliga!

Kanske är det så att jag är som en lättläst barnbok, att jag är föga överraskande som person, men jag hoppas på några små guldkorn.

Jag är en jävel på att sy! Dock har jag noll tålamod med just denna syssla och inte mycket för nålning, det brukar ändå bli bra, men inget man ska syna i sömmarna.

Jag älskar skvaller! Helst den riktigt smaskiga sorten i Veckans NU och Hänt Bild. Ju fler paparazzibilder på celluliter, hemliga kärleksmöten och kändisar i vardagen - desto bättre.

Jag äter hellre chips och ölkorv än godis. Ok, inte så fräck överraskning, men can't help it, jag hade inga fler. Jag tröttnade halvvägs in i den här idén... Kanske säger mer om mig än godisgrejen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0