Sjörövarfabbe farfars far!

Leka familj...

I många dagar har jag lekt Mamma-Pappa-Barn. Jag har somnat med två i sängen och vaknat med tre, jag har kokat gröt och ägg och packat extra papper, kex och ipren i handväskan. Jag tog med lilla bonusfamiljen hem till Min familj. Min mamma och min alldeles egen bonuspappa, samt älskade vackra lillasyster i närheten. De är lika kära som jag i lilltjejen. Happy family, lovely ending...

Vi har hälsat på Pippi och busat, vi har bastat och bråkat om hårtvättning, vi har vägrat kissa på toaletten och jag har fått spunk en och två gånger och tagit en snus för mycket. Barnvakt ställde gärna upp så vi hann golfa, då regnet föll... Livet har varit underbart. Livet är underbart. Speciellt när man efter fem dagar kan åka hem till sig själv och sitta i halvmörker helt ensam.

Liten har blivit stor ändå.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Älskar dig, önskar att du vore här oftare. Hoppas vi ses nästa vecka. PUSS

2008-07-10 @ 09:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0