Hemlängtan är nog inget för mig.

Om det är nån som undrar vart mina pengar tar vägen...

Ett år på resande fot.

v.29 - Surfresa Frankrike
v.31 - Surfresa Frankrike
v.4-5 - Surfresa Costa Rica
v.26 - Surfresa Frankrike
v.30 - Solsemester Turkiet

Däremellan Stockholm, Vimmerby, Bohuslän.

Man skulle nog kunna påstå att jag gillar att resa. Och tamejtusan, det gör mig ingenting att sparandet går sisådär. För jag vet vad jag investerat i - det bästa sparkapitalet som finns - mig själv, mitt inre, upplevelser.

Just nu sitter jag med en härlig känsla i kroppen. Jag mår så bra, jag är glad, jag är lyckad, jag är fan lycklig.



Även en mulen och blåsig dag är Bohuslän alldeles magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0