Några punkter.

Jag har mått så bra.

Nedan tänkte jag punkta upp en lista på allehanda prylar som har gjort den här resan till mitt livs bästa so far. Jag skulle komma att banna mig själv redan efter ett par timmar när jag kommer på fler, men wtf, då fick jag väl göra en ny.

Jag ändrade mig medan jag skrev... Det är ingen idé. Jag får härja mig fram med anektdoter istället.

Jag satt igår natt i en taxi som tog mig över halvön till färjan. Chauffören vägrade lämna mig ifred då han fått nys om att jag pratade lite spanska och tyckte att jag skulle practicando detta med honom. C fick sussa gott vid min sida medan jag var illa tvungen att prata vägar, tullar, väder, bilar och övriga högintressanta prylar med en förmodat uttråkad chaufför. Rätt som det är hajar jag till. Min snudd på efterblivna spanska blir plötsligt flytande och jag säger "Höj volymen, det här kan vara Sveriges mest kända låt! Det här är ett perfekt avslut på min härliga resa!"

Den här låten kom, och den trista taxiresan med spanskapraktiserande fick plötsligt en helt ny mening.

Kommentarer
Postat av: Miss Stureplan

Underbart P.
Unnar dg allt det bästa, men är otroigt glad för att du är hemma igen och dessutom varken vart barracuda eller hajmat.
Puss

2008-02-12 @ 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0