Mitt omåttligt glamourösa liv!

Rapport från Kungens Kurva.

Ok, här sitter jag i min bil med datorn i knät. Det regnar hundar och katter utanför och jag fryser litegrann. Jämte mig ligger en oläst damtidning, en tom kaffemugg och en urdrucken Cola Zero. I munnen har jag tuggummi och en lakritssnus. Klockan är just nu 13.49 och mitt möte börjar 14.00. Därav mitt bloggande.

Mitt jobb ses av många som glidigt, glammigt och lite flärdfullt. Visst får jag ligga länge i sängen stundtals, visst får jag gå på många fancy fester och äter ofta fina middagar ute på för dyra restauranger, men ändå. Detta är verkligheten; en immig bil en regnig eftermiddag i utkanten av huvudstan.

Just det, glömde. Jag är för dagen helt jävla osminkad, då jag i morse hade packat ner neccen redan och inte iddes packa om. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0