Jag vill inte aka hem!!!!!

Nej, nu stannar jag kvar...

Jag tar tillbaka vad jag skrev i foegaende inlagg om hemlangtan. Jag saknar inte ens min man. Inte det minstaste.

Jag har det bra har, jag surfar, laser och rider i solnedgangen - galopp langs vattnet ar bland det mest romantiska man kan ha for sig kan jag pasta.

Pasta. Ja, alltsa inte som det man ater, utan det ska vara med en prick pa varje a. Tack.

Jag saknar dock Schlager och jag saknar mina vanner och gott rodvin.

Det enda jag langat efter ocksa ar att ligga riktigt ordentligt, soka till polishogskolan och kanske ocksa tvatta haret...

Detta har varit mitt livs resa an sa lange, jag har gjort massa bus, surfat mangder, last for manga bocker och pratat om livet med C. Min C ar en fantasisk person. Jag vill visa henne for mina andra vanner, jag vill ta med henne till min stad och tja, helt enkelt ta med henne hem.  Saklart har jag traffat massa skona manniskor, och Ja, hunken ar har. Men det tar vi en annan gang.

Puss och kram till er dar hemma, just nu hoppas jag att vi aldrig mer ses, om vi inte springer pa varandra pa stranden har, for hem, dit kommer jag ej.

Jajaja. Flyget gar pa sondag. Och sjalvklart ser jag fram emot att traffa er. Bara inte an, bara inte aka hem. Inte aka hem... nej.

Kommentarer
Postat av: Miss Stureplan

Saknar dig och dina kloka ord, men kan nog tänka mig att ta mig till Paradiset jag med.

Så det får la bli ett kom inte hem, vi kommer till dig istället.

Finns det dessutom boys blir det hela ännu bättre, även fast man kommer oädligt långt på bräda.

Puss!

2008-02-08 @ 00:11:40
Postat av: Äpplet

Du, du måste inte komma hem. Jag tycker som Miss S, vi kommer till dig. Jag åker från jobbet nu och packar väskan. Rida på häst står jag över dock. Rädd för de stora starka djuren. Finns det katt?
Älskar dig min sessa å njuter av att läsa det du skriver.
Paradise.

2008-02-08 @ 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0