I had a hero.

Hero som i H.

H, den här texten är till dig. För ibland så tror jag inte det spelar nån roll hur mycket jag säger det till dig, hur mycket du betyder och hur bra du är - tror inte du förstår vidden ibland serru.

Vet ni hur stort det är när någon tar en konflikt för en? Vet ni hur det värmer i hjärtat när man vet att nån ställer upp och faktiskt står upp för en?

H gjorde det för mig. Och jag vet att hon gör det igen.

Det är vänskap för mig.

Och ja, jag är fortfarande rörd och berörd. TACK H. Tack för att du finns för mig. Där, då, nu och förhoppningsvis alltid.

Kommentarer
Postat av: H

Tur du klargjorde vad jag hade gjort på MSN för du skrev: Jag förstår det nog inte riktgt själv. Jag ser det som så självklart.
Men är det så du känner så gör det mig oerhört glad att jag kan få en vän, som jag håller så mycket av, lycklig!
Det är ju så vänskap skall vara! Enkel, självklar och utan tillgjordheter.
Like U a lot och har letat med ljus och lykta på Youtube och Myspace efter låten som jag lyssnade på när jag läste ditt inlägg och lipade lite ( du vet ju hur jag är... ) men hittar den sköven inte. Men den är till dig i alla fall. Lyssna på den om du har den i datorn. Annars skickar jag den till dig nästa gång på MSN - Christian Kjellvander med Log at 25. Lika vacker och mjuk som du, lilla P!

2008-02-26 @ 03:26:59
URL: http://alfabetsbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0