Hajmat...

Jag ar ingen sal, jag ar ingen skoldpadda.

Jag ar bara P som paddlar - ok?

Efter information om att det finns gott om haj i vattnen har, sa plaskade jag vidare med ganska hysterisk blick. Efter att ha sett baracudan hugga efter smafisk en meter fran bradan, sa la jag upp fotterna pa bradan.

Fan ta George som supernojt berattade hajhistora efter hajhistoria!

Bara en dag har gatt sedan hammarhajen cirklade runt hans brada. Bara en dag kvar med surf. Snalla? I'm not ready to be eaten...

Btw har jag haft sjukt bra surf ikvall!!!!! Sa det sa. Kanske var bra att hajrykten borjade cirkulera... Paddle paddle, upp pa bradan och svang upp pa vagen.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Efter förra inlägget, så hade jag börjat förbereda packning för att komma till dig, eftersom du inte vill komma hem till mig... saknar dig masser.
Men, jag packade snabbt ner bikinin i byrålådan igen efter detta inlägget. Skulle förmodligen självdö med en gång efter att ha kännt så mycket som lukt efter haj.
Nä, jag stannar här o väntar på dig istället ;-)
Puss och njut de sista dagarna i paradiset innan du kommer hem till våren här.
Älskar dig

2008-02-09 @ 10:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0