Cruzin cooler...




Cruzin Cooler

Dessa amerikanska uppfinningar som man inte kan vara utan...

Alltså, jag sitter på Continentals flyg och har rest på tok för länge när jag förstrött bläddrar i en tidning full av nödvändiga prylar som man kan beställa och få flygpoäng för. Jag ser kissande Buddhas, jag ser fontäner och jag ser bh'ar som inte lämnar några veck på ryggen. Jag skakar förundrat på huvudet och bläddrar vidare. Det är först när jag ser Cruzin Cooler som jag brister. Jag viker ihop tidningen och räcker den till C. Jag garvar som en häst (skitfult) och hon tittar stumt och läser om den åkande kylbagen som är perfekt till alla garden partys.

Den ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0