What's new?

Go mess me up!

Vad är nytt under solen efter denna vecka av bloggskugga?

MÄSSA - Företaget som är bäst när det gäller är fortfarande bäst när det gäller. Vi rockade. Vi ruled. Detta kommer också gå till historien som Mässan när Alla kunder tyckte P var smal. (obs, helt sant).

SÄLJUTBILDNING - Den har satt sig, den där utbildningen som även kommer fortgå under hösten och våren. Det var en fantastisk känsla, av att en oerhört kompetent person berättar för mig hur jag är och varför - och det stämmer. Jag grät en skvätt men växte efterhand.

LCHF - The shit. Det funkar.

KÄRLEKEN - Hey babes and bitches, P ska bli sambo! Igår kalkylerades det hejfriskt. Han är ekonomisk, jag är säljare och vill inte göra en dålig affär. Det gicks igenom kostnad för kostnad och argumenterades och dribblades - vi hade skitskoj! Vi är superkära och fastän våra fötter stundtals kallnar ordentligt så kommer detta bli kanon!

Just nu är P en fruktansvärt trött person. Nu har fyra dagars festande och för lite sömn kommit ikapp. Jag är så svullen i ansiktet så jag faktiskt liknar Angelina Jolie litegrann... *flinar brett*.

Går igenom möjligheter och hinder, vad som sker i livet och lite till. Stockholmsresandet börjar i morgon och jag är sugen!

Allt händer av en anledning. Så är det. Vi ska bara se vilken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0