Vi ses vid påläggsdisken...

Frikort!

Ska dra mig upp till lokala affären och handla förnödenheter. Ägg, ost, smör och sånt där som folk överlever på. Kanske en pocketbok eller två. Hälen måste läka snart så jag kan ge mig iväg och träna! Sjukt trött på dum dum dum häl som värker. Men vila hjälper, kanske kan en vecka till göra susen det sista.

Sist jag var på den lokala affären sprang jag in i Pontus Gårdinger, han var snygg, gammal och lång. I would if I could - lätt.

Tänk om jag springer på Per Morberg? Honom har jag ju nästan frikort på! Så kan han följa med mig till min sunkiga etta, laga nåt fett och flottigt, stryka håret ur den svettiga pannan och sedan ägna kvällen åt mig!

Det är ju en kanonidé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0