Life goes on

Upp med hakan Pyret!

Visst, det är ingen idé att lipa över spilld mjölk. Livet går vidare och rullar på ändå.

Men det är det som är poängen. Att livet rullat på och varit fantastiskt men inte långsiktigt. Att jag missat flera stationer längs vägen, att jag glömt att dra i plingsnöret.

När jag slutligen hittade rätt station, där jag ville av - då plingade och plingade jag, men istället för att tåget skulle stanna och släppa av mig, så gick snöret itu.

Tåget tuffar på, men nu vet jag inte längre var jag ska av.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Inte kan du väl ge upp på första försöket. Finns säkert en mening att du inte kom med denna termin, kanske för att testa hur gärna du vill komma in...?

Puss och hang in there

2008-08-04 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0