Bella Belinda!

Hon är min nya idol

I love Belinda, I love I love I love. Hade jag varit flata hade jag stalkat henne och hånglat upp henne bakom gathörn när hon är ute och powerwalkar. Jag hade kidnappat henne och haft henne hemma i soffan, väntandes på mig när jag kommer hem från jobbet. Hon skulle få vara mitt husdjur, min egen Elisabeth Fritzl.

Nu är jag inte flata, och inte någon Josef Fritzl heller för den delen...

Men snälla, gå in på hennes nya blogg och njut av denna härliga människa!

Kommentarer
Postat av: H

Jag håller med!

Belinda är alldeles alldeles underbar.

Lite som oss, men något kändare skulle jag vilja mena på och okejrrå lite roligare kanske.

2008-08-22 @ 19:17:42
URL: http://alfabetsbarn.blogg.se/
Postat av: Helena

Hittade hit igår, till dig och kom tillbaka redan idag. Du är underhållande!:) Och Belinda, tack för tipset!

2008-08-24 @ 09:51:25
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0