12 trosor senare

Nu är det tvättat, packat och klart.

Bena rakade, naglarna - nej jävlar, det har jag inte hunnit..., håret är färgat, plåster är packade och resorb är i väskan.

Har tvättat sjukt mycket kläder, såpass mycket att jag inte fick rum med lakan och täcken. Får bli en annan gång, nu var det undisar och semesterkläder som prioriterades!

Eftersom jag gått och mensat ner mina sista par trosor idag var det lägligt att sortera nya fräscha under in i lådan och ner i väskan. Hej hopp så var 12 par svarta trosor nerpackade. Man vet aldrig vad som händer, better safe than sorry... Äh, jag har inte tid att tänka, ta alla jag tycker om så blir det bra hur eller hur.

See you when I see you.

Om ni ser nån svischa förbi helt makalöst snygg i svart klänning, pumps och guldsmycken, säg hej för sjutton! Jag kanske bemödar mig en nick tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0