Tenkjo.

En del är duktigare än vad man behöver.

Har vänner som handlar på krita lite för ofta för sitt eget bästa, som övertrasserar sitt kort och betalar in minimi konstant. Som faktiskt skulle kunna få besök av kronofogden en dag.

Jag själv handlar också ibland på mitt kreditkort. Köpte en TV förra julen och har varit extremt noga med att betala av den snabbast möjligt.

Kom hem idag och fick ett glatt besked.

910 kr inbetalat för mycket. Vi sätter in dessa pengar på ditt konto igen.

Jag tar det som att jag är rätt kreditvärdig =).

Och ja - TV:n är numera helt betald.

Kommentarer
Postat av: Charlotte York

Duktig flicka! Vilken skön present också, som att hitta 910 kr i den undanhängda vinterjackan liksom.

2007-11-15 @ 09:06:44
Postat av: P

Javisst är det så! Välkommen som läsare Charlotte. :)

2007-11-15 @ 11:49:42
URL: http://jagsomjag.blogg.com
Postat av: Tre äpplen hög

Sedärja!
Hade min svärmor haft läst detta hade blodet stelnat till is gällande dina vänner.
Ajsing bajsing. Spara spara, sedan köpa är hennes teori gällande det mesta. Kanske inte en TV men det dina vänner lägger pengarna på. Dutti Pill som tom betalat in för mkt.
Poäng på det!

2007-11-15 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0