Skip class?

Jag är en dålig människa.

Idag är det måndag. Och snart är det jul. På firman har vi bestämt sedan en vecka tillbaka att denna måndag stannar alla till 22 och så packar vi på lagret för glatta livet. Tyvärr (?) kan jag inte närvara då jag istället ska sitta i möte och planera mässa halva kvällen. Too bad. Ojdå så synd. Dricka thé och snacka monter är ju jättejobbigt. Och framförallt ofantligt tråkigt - not!

Dessvärre kom ett sms av min mässkollega som själv måste jobba över till sent. Hon vill ses sent ikväll eller alternativt i morgon. Jag läste sms:et i smyg, så att ingen skulle se. Jag är inte alls inställd på att stå på lagret ikväll! No fucking way! Svarade min kollega att jag helst vill ses sent. För i morgon går inte. Så jag drar väl helt enkelt hem och städar lite eller nåt tills hon hör av sig... Men inte fan tänker jag berätta det för nån på kontoret.

Uselt P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0