Positiv chock!

Just ja!

Hur fan kan jag glömma och blogga om det viktigaste?!?

Kanske för att det kom som en fullständig chock? En positiv sådan såklart, men ändå. Har man ställt in sig i förhand på en grej, börjat sin bearbetning och allting är igång, så är det svårt att ställa om.

Mormor. Min fantastiska älskade mormor. Hon har fan lyckats med konststycket att röra ihop ett cancerbesked!

Vilket betyder att hon från att ha haft mellan 2 dagar och 2 månader kvar, kan ha upp till fan, tjugo år kvar... Mja, kanske inte, men ändå! Det är jätte, jättekonstigt.

Jättekonstigt, men helt fantastiskt, helt strålande!

Är det nu som mina fötter samtidigt krymper så att mina nya röda Converse passar? H! Då vill jag ha dem tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad glad jag blir för din skull och mormors med förstås.
Fast Conversen?? De får du aldrig mer tillbaka. De är i mitt våld nu!

2007-11-09 @ 00:58:46
URL: http://alfabetsbarn.blogg.se
Postat av: Malin

Bra, då är allt som det ska. En mormor ska leva för evigt.

2007-11-09 @ 09:51:21
URL: http://ensamblandandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0