Nu ska jag bli trist.

Här kommer den första på en lång radda - "nya kroppsdagboken"

Jag vet, det är sjukt tråkigt att läsa om vad andra stoppat i sig när, hur och varför. Men sanningen är att jag får bättre karaktär och därigenom en snyggare kropp om jag måste stå för mitt intag, träning och allmänt välmående.

Så...

Onsdag 7 November

Frulle
Grov macka med ost och skinka, groddar och övriga grönsaker. Stor kopp kaffe.

Lunch
Fullkornspastasallad med ost och skinka från überglamourösa innestället Statoil. Intogs i bilen på en parkering tillsammans med en halv grov fralla och en hel del citronvatten från i måndags. Salladen var delikat, vattnet smakade Yes diskmedel...

Middag
Halv kyckling, tomater, gurka, lök och mozzarella. Fantastiskt gott! Julmust Light till - denna gudabenådade dryck. Rapar dock lök, känns sådär. Eller mja, rätt äckligt faktiskt.

Träning
På gymmet på eftermiddagen! Cyklade i en halvtimma och cirklade sedan två varv = 28 min. Känns i hela kroppen trots lång och underbar stretch. Duktig P!

Kontenta
Halvbra dag. Borde tagit en sallad utan pasta, fast då hade jag inte orkat träna... Mår rätt bra nu på kvällskvisten, min julmust står och ser bedårande ut och jag ska faktiskt äta lite popcorn till Heroes. Röven spänner, och det tror jag är ett bra tecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0