Näe - nu går jag hem!

Kan man sluta älska nån för att den låter på natten?

Tyvärr så var jag i natt och i morse fullkomligt övertygad om detta. Efter idogt hostande från mannen som aldrig verkade avta så snäste jag till ordentligt. Ta en kudde till förihälvättä!!!

Sen vände jag på mig, suckade, stönade och låg och byggde upp en oresonlig irritation. Sen gick jag hem. Klockan var då halv fyra. På min promenad hemåt så piggnade jag naturligtvis till och kunde sen inte somna om hemma förrän närmare halv fem. Sen ringde klockan vid sju. Vid det laget var jag så förbannad att det rök ur öronen på mig.

Nu har jag dock lugnat ner mig något, men är så trött att jag mår illa.

Jag säger det igen;

Don't mess with my sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0