My lonely moments.

This is my dance space, this is your dance spance - SPAGHETTI ARMS!

Sjukligt rädd om min integritet.

Sjukligt rädd om min sömn.

Kom gärna nära, ok, du är redan ganska nära, snäppet till FÖR nära ibland.

Därför har jag valt att ta min promenad hem mitt i natten hela veckan. Förutom i förrgår då, när han vackert fick gå hem.

Sova ihop? Varför? Vi ska ju bara sova nu ändå.

Kanske är mina dyrbaraste stunder just nu dem i fönstret, lyssnandes på en ny avdankad låt på repeat over and over again, en cigg och lite julmust. Bara sitta där till tonerna av Phil och sakta låta lungorna fyllas av den farliga röken, blodet berikas av det fantastiska nikotinet och låta tankarna vandra som de själva vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0