Min dröm om romantik...

Eller snarare mardröm.

Romantik är för mesar. Det är rosa, det är lull lull och det är löjligt.

P och hennes sjuksyrra pratar telefon:

-Vet du hur sjukt jävla röksugen jag är!?!
- Men röker du inte då?
- Meh, hallå? Har du inte tänkt på att jag inte röker nånting nästan längre?
- Mjääe, trodde du inte gjorde det med mig bara... Håller du på och slutar?
- Mjaaa, tja, kanske lite. Har inga pengar ju.
- Men, det är ju jättestort! Häftigt! Varför har du inte sagt nåt?!? Jag blir jättestolt!
- Meh!
- Det är typ det största nån har gjort för mig!
- Meh, så är det ju INTE! Jag har inga pengar bara... Eller mja, lite dårå.
- Åååååh.
- Schluuuuuuuta nu, du får det att låta sådär äckligt romantiskt, jag är irriterad. Sluta nu...
- Men ändå, det är romantiskt. Det är jättefint. Puss puss puss! Hahahahahaha.
- Hmpf. Puss puss.

Gud.

Jag har losat det. Totalt.

Och om 45 minuter kan jag i teorin stå i kön på 7eleven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0