Malin - minns du??

Det kanske är nåt med toalettstolar i allmänhet?

image10

Ett annat inlägg om toastolar som drar åt sig prylar när man minst anar det.

Har en massa ärenden att ta tag i, så jag satte mig istället med datorn i knät. Kikar runt och läser lite bloggar. Försöker tycka att andra är minst lika roliga som jag själv känner mig... ;)

Filurar just i detta nu på att ta tag i de där ärendena.

¤ Systemet och köpa öl/vin/sprit till ikväll
¤ Coop och köpa mat och snacks till samma kväll
¤ H&M och köpa strumpbrallor till kvällen och min nya übersöta lollipopklänning
¤ Flanera förbi Bishop och ta en eftermiddagsbärs med kompisarna
¤ Städa inför den där kvällen
¤ Laga mat till vännerna som kommer senare
¤ Bada och göra inpackning och ansiktsmask så att jag kan bevisa att skönhet kommer allt annat än inifrån


Shit. Betyder min lista att jag borde bli stressad och faktiskt dra mig utifrån hemmets lugna vrå mot turbon som står parkerad utanför?

Svar ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0