Lukt av nybakat.

Fryser man så fryser man.

Feberfrossa och huvudvärk. Vem tackar mig för att jag sitter av min tid på kontorsstolen? Sitta av tiden är väl att ta i, förvisso bloggar jag i detta nu, men annars så försöker jag.

Fas det är svårt. Tänker extremt trögt när jag är förkyld. Nästan som när man är småfull. Jobbigt. Synapserna går liksom lite långsammare.

Värmde en vetevärmekudde i micron. Så nu sitter jag här och luktar nybakt bröd. Skit i det, det är varmt och behagligt och får mina spända nackmuskler att slappna av litegrann.

   JAG?!?

Kommentarer
Postat av: Tre äpplen hög

Skicka hit vetekudden. Har huvudvärk för ett helt regemente. Vill bara hem och sova men sitter här till ingen nytta.
Nybakt - yes please!

2007-11-15 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0