Kitty - ja tack.

Kittekatt.

Jag gillar både Kitty Jutbring och Hello Kitty i kontrollerade mängder, dock har jag nu hittat en ny Kitty-favorit!

Gina Tricots Kitty Skirt kommer jag använda hur  mycket som helst, dessutom får jag idag 30% på densamma!

Ser mig själv på julafton med ribbstickat linne, Kittykjolen, grova strumpbrallor, långkofta och rufsigt hår. Merry x-mas motherfuckers! Ser mig själv på kontoret med vit skjorta instoppad i Kittykjolen, svarta strumpisar, stövletter och tofs - stjärnsäljare - jag!?! Helt enkelt ett nytt måste i garderoben. Det förstår ju vi allihop.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket snygg!

2007-11-30 @ 13:45:36
URL: http://ensamblandandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0