Jag är blockerad.

Oh. My. God.

Vad ska jag nu ta mig till hela dagarna på kontoret?

Det finns faktiskt folk som kan göra flera saker samtidigt. Jag skriver offerter, gör pdf:er, planerar mässor, beställer tapeter och svarar på mail och telefon samtidigt - som jag facebookar.

Inte längre.

Kukfan som är ansvarig för web och datorer har blockat åtkomsten till sidan.

Och så har jag gått och blivit lite sjuk, och så är jag aplessen och lipar lite då och då över mormor som hastigt åkt in på sjukan och förmodligen inte har speciellt lång tid kvar.

Är glad för att hon är relativt pigg och trygg. Hon är nöjd med sin insats och känner sig rätt klar och färdig med det här. Hon har inte ont utan är bara trött och allmänt kass.

EGO! Jag är arg, besviken och jättelessen. Hon har varit med på alla andra kusiners bröllop, dop, födslar och etttårskalas för barnbarnsbarnen. Jag och syrran är dem som står henne allra närmast, och mina barn (som inte ens är påtänkta ännu) kommer inte att få lära känna denna fantastiska människa. Hon kommer med största sanolikhet inte att kunna vara med på mitt bröllop. Och detta gör mig skitlessen. Det kommer en tår i detta nu, sitter på mitt kontor och känner mig dum som tänker dessa tankar, men jag blir inte av med dem.

Mormor är fan den enda jävla släkting utöver närmaste familjen som jag älskar.

JÄVLA helvetes SKIT!

Kommentarer
Postat av: Tre äpplen hög

Men men men. Va! Inte momo. Som du skulle träffat häromdagen. Jag fattar ingenting. Vet de vad som är på tok? Usch, förstår dina känslor och JO man får vara ego. För en momo ska alltid finnas, så är det bara.
KRAMAS!
PS. Jag ska skicka bajs till han som tagit bort FB från ditt kontorsliv.

2007-11-05 @ 16:29:05
Postat av: P

Ja gör det! Blir det kattbajs eller människobajs? Hoppas det luktar apa i alla fall. Och är kladdigt!

2007-11-05 @ 16:34:28
URL: http://jagsomjag.blogg.com
Postat av: Tre äpplen hög

Min kollega har kanin och marsvin, tror du den typen av bajs luktar mer än katt och hund?

2007-11-05 @ 16:43:36
Postat av: P

Yuuuuuh. Ja det tror jag. Om man lägger det i en påse som man sluter tätt så kommer det nog en ordentlig odör när påsen öppnas.

*gnuggar mina händer och myser vid tanken*

2007-11-06 @ 08:00:05
URL: http://jagsomjag.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0