Home sweet home.

En överjävlig vecka till ända?

Hoppas min dåliga statistik håller sig till att verka mån-fre och ger fan i mig över helgen.

Småstaden som ser sig som en storstad välkomnade mig hem med ett lätt snöfall. Efter att ha hållt 116 som högst ända från Stockholm så var det skönt att kliva in i min välkomnande lya. Mitt hem.

Mitt hem:

X Doftar Rock Star-tvål från Lush. Det är ljuvligt.

X Är mitt. Mitt. Mitt. Mitt.

X Hade en skvätt vin i skafferiet från i lördags. Det smakade fantastiskt!

X Har bredband och en fotpall vid datorn. Att lägga upp bena endast iklädd morgonrock är fett underskattat!

X Är snart fyllt av H och mig. Vi ska dricka glögg och senare gå på en otroligt efterlängtad spelning med en fantastisk röst och där tillhörande man.

Jag ska motstå min inre röst och inte bara vila lite lite. Ska istället hoppa i en klänning eller nåt och sätta på nån passande ton från datorn rätt in i stereon. Det kommer bli en bra kväll detta!


Kommentarer
Postat av: Äpplet

Vad härligt det låter! Själv är man kvar på jobbet. KUL! Ska plötsligt åka till HQ på måndag och måste därför ha saker klara. Kommer hem onsdag. Jobbar torsdag. Åker på SEMESTER fredag. En vecka kvar.

Ha det fantastiskt i helgen min P. Lyssna på låten jag skickade också å tänk på våra goa kramar. Hälsa H.
LOVE YOU MOST ON CHRISTMAS DAY!

2007-11-23 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0