Fortkörning...

Tack. Tack som fan.

Att stå och mäta hastighet på en 90-sträcka 200 meter från 110-skylten tycker jag är taskigt.

Att jag senare fick en bot i handen på 3200 kr var förmodligen rätt åt mig, men den pajar min redan supertighta budget så inåtta helvete!

Behöver jag tillägga att jag skakade på handen där jag satt bak i polisbilen? Att jag darrade på underläppen?

Jag stannade till en stund senare och grät. Grät över situationen, grät över mina icke-pengar och över mitt liv.

Sen började telefonterrorn. Nån galning, nån jävla idiot ringde från dolt nummer och var knäpp tyst ett tiotal gånger. Till slut loosade jag det och skrek i telefonen.

- Vad vill du din jävla galning?!? Lämna mig ifred!!!!!
- Hej P, det var Anna här, polisen. Jag ville bara kolla hur du mår, du verkade lite skärrad...

Hoppsan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet precis hur du känner dig...

Själv förlorade jag 1750 till tandläkaren idag. Tack och hej liksom. 3000 spänn totalt sedan augusti och räknar vi med fortkörningen är jag uppe i 6200 kronor.

Hösten har, minst sagt, inte varit superskoj.

2007-11-21 @ 19:27:23
URL: http://ensamblandandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0